♥♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♥
Allah džellešanuhu na mnogim mjestima u Kur’ani kerimu kaže, “Učite posmatrajući živote vaših prethodnika, put koji su izabrali i šta im se desilo. Izučavajte zemlju, nebo, živo i neživo i same sebe! Izučavajte unutrašnjost i bit onoga što vidite. Pronađite, gledajte i shvatite Moju moć (kuvvet), Moju svemoć (kudret), Moju veličinu i Moju vlast koju Ja imam nad njima!”

♥♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♥
" Gospodaru moj, zvijezde sijaju, a ljudi spavaju, I kraljevi su zatovorili vrata svoja, samo su vrata Tvoje Milosti uvijek otvorena. I svaki zaljubljeni je sa ljubljenim svojim, A ja sam ovdje sama sa Tobom." Rabija Adevija

Najsavrseniji Stepen

1 Allah Allah هُو الله الذّي لا إلَه إلاّ هُو

2 Blagi Er-Rahmān الرّحمان

3 Milostivi Er-Rahīm الرّحيم

4 Vladar El-Melik المَلِك

5 Sveti El-Kuddūs القُدّوس

6 Od mana čisti Es-Selām السّلام

7 Koji potvrđuje obećanje i daje sigurnost El-Mumin المُؤمن

8 Koji sve pazi i prati El-Muhejmin المُهَيْمِن

9 Snažni El-Azīz العزيز

10 Silni El-Džebbār الجبّار

11 Uzvišeni El-Mutekebbir المُتَكَبِّر

12 Stvoritelj El-Halik الخالق

13 Koji divno stvara El-Bāri' البارئ

14 Koji likove daje El-Musavvir المُصَوِّر

15 Koji mnogo prašta El-Gaffār الغفّار

16 Koji savladava El-Kahhār القهّار

17 Koji mnogo poklanja El-Vehhāb الوهّاب

18 Koji obilno nafaku daje Er-Rezzāk الرزّاق

19 Koji rješava i otvara El-Fettāh الفتّاح

20 Sveznajući El-Alīm العليم

21 Koji steže El-Kābid القابض

22 Koji pruža El-Basīt الباسط

23 Koji spušta El-Hāfid الخافض

24 Koji diže Er-Rāfia الرّافع

25 Koji uzdiže El-Mu'iz المُعِزّ

26 Koji ponižava El-Muzil المُذِلّ

27 Koji čuje Es-Semī'a السّميع

28 Koji vidi El-Besīr البصير

29 Sudac El-Hakim الحكم

30 Pravedan El-'Adl العدل

31 Dobri El-Latīf اللطيف

32 O svemu obavješten El-Habīr الخبير

33 Blagi El-Halīm الحليم

34 Veliki El-'Azīm العظيم

35 Koji prašta El-Gafūr الغفور

36 Koji je zahvalan Eš-Šakūr الشّكور

37 Visoki El-'Alī العليّ

38 Veliki El-Kebīr الكبير

39 Branitelj El-Hafīz الحفيظ

40 Koji pazi i izdržava El-Mukīt المُقيت

41 Koji obračun vodi El-Hasīb الحسيب

42 Veličanstveni El-Dželīl الجليل

43 Plemeniti El-Kerīm الكريم

44 Koji prati na svaku kretnju Er-Rekīb الرقيب

45 Koji molbe prima El-Mudžīb المجيب 46 Koji Milošću i Znanjem sve zauzima El-Vesi'a الواسع 47 Mudri El-Hakīm الحكيم

48 Koji voli El-Vedūd الودود

49 Slavljeni El-Medžīd المجيد

50 Koji proživljava El-Bais الباعث

51 Koji je svemu svjedok Eš-Šehīd الشّهيد

52 Vrhovna Istina El-Hakk الحقّ

53 Koji se stara i brine El-Vekīl الوكيل

54 Jaki El-Kavij القوي

55 Čvrsti El-Metīn المتين

56 Zaštitnik El-Velīj الوليّ

57 Hvaljeni El-Hamīd الحميد

58 Koji i sitnice obuhvata i broj im zna El-Muhsīj المُحصي

59 Koji iz početka stvara El-Mubdij' المُبدئ

60 Koji poslije smrti u život vraća El-Mu'īd المُعد

61 Koji život daje El-Muhīj المُحيي

62 Koji smrt daje El-Mumīt المُميت

63 Živi El-Hajj الحيّ 64 Koji sve održava El-Kajjūm القيّوم

65 Imućni El-Vādžid الواجد

66 Slavni El-Mādžid الماجد

67 Jedini El-Vāhid الواحد



68 Kome se svako obraća Es-Samed الصّمد

69 Moćni El-Kādir القادر

70 Koji sve može El-Muktedir المُقتدر

71 Koji unapređuje El-Mukaddim المُقدِّم

72 Koji zapostavlja El-Muahir المُؤخّر

73 Prvi El-Evvel الأوّل

74 Posljednji El-Āhir الآخر

75 Jasni Ez-Zāhir الظّاهر

76 Skriveni El-Bātin الباطن

77 Upravatelj El-Velīj الوالي

78 Preuzvišeni El-Muteālī المُتعالي

79 Dobročinitelj El-Ber البرّ 80 Koji pokajanje mnogo prima Et-Tevāb التّوّاب

81 Osvetnik El-Muntekim المُنْتَقِم

82 Koji prašta El-'Afvu ّالعفُو 83 Samilosni Er-Raūf الرّؤف

84 Vlasnik svake vlasti i carstva Mālikul-mulk مالك المُلك

85 Kome pripada veličanstvo i čast Zul dželali vel ikram ذو الجلال والإكرام

86 Koji pravdu dijeli El-Muksit المُقسط

87 Koji sakuplja El-Džami'a الجامع

88 Bogati El-Ganīj الغنيّ

89 Koji bogatstvo daje El-Mugnīj المُغْني

90 Koji bogatstva lišava El-Mani المانع

91 Koji stvara štetu Ed-Dār الضّار

92 Koji daje korist El-Nāfia النّافع

93 Svjetlost En-Nūr النّور

94 Koji upućuje na pravi put El-Hādī الهادي

95 Besprimjerni Tvorac iz ništa El-Bedia' البديع

96 Vječni El-Bākī الباقي

97 Nasljednik El-Vāris الوارث

98 Koji upućuje na potrebe i koristi Er-Rāšid الرّشيد

99 Strpljivi, koji ne žuri sa kaznom Es-Sabūr الصّبور Najveće Allahovo ime [uredi]




Vallah, za sve kriv je dunya, vallah, moju dusu ubija, Ali sva bogatsva ja ne bih, da se od Rabba udaljim

Hazreti Ahmed ibn Hadravejh upitao je hazreti Ebu Jezida Bistamija: 'Kako da ucinim potpuno pokajanje (tobe-i nesuh)?', a hazreti Bistami mu odgovori: 'Posvetivsi se samo Allahu, uz Njegovu uputu.'

Vidis ga il' na vrhu il' u dolini kako grca.
Okajava grijehe koji obraz okaljahu,
cija se tezina pokaza u dubokome uzdahu.
Ukol'ko strah mu se rasplamsa i dusu ukrasi,
njegova dova tad ce da glasi: „Moj Osloncu Ti me spasi!
Ti Koji dobro znas ono sto cinjah godina dugih,
Koji mnogo prastas posrtaje robova Svojih!“
(Hazreti Gazail?, Kitabul-mur?kabe)

Moleci za milost svoga Gospodara, Zekerijja, a.s. , je zamolio: Gospodaru moj, kosti su mi oronule i glva osijedila, a nikada nisam kad sam ti, Gospodaru moj . molbu uputo. nesretan bio (Mer jem, 4. )

srijeda, 11. siječnja 2012.

Čuda sure “Jasin”

 
Postoji mnogo stvari koje svakodnevno viđamo i srećemo, ali uglavnom ne obraćamo paznju na njih, iako se u njima kriju beskrajne i zanimljive tajne i čuda. To je razlog zašto ja činim sve od sebe u potrazi za svime što ima veze s Allahovom, subhanehu we te’ala, knjigom i trazim ono što je vazno u tome. Zastajem na svakom ajetu i razmišljam o njemu; osim toga oduvijek sam slušao učenje ajeta s velikom poniznošću i predanošću zbog tezine koju nosi svaka Allahova, subhanehu we te’ala, riječ.
Kad neko svoj zivot, interesovanja i razmišljanja posveti čitanju i razumijevanju Kur’ana, onda Kur’an postane njegov zivot i sve njegovo.Tad mu slušanje kur’anskih ajeta pričinjava veliko zadovoljstvo. Bolje rečeno, svaki moj hobi, moje zadovoljstvo, moja sreća i svaki pojedinačni trenutak radosti, sve to mi se dešava onda kad pročitam odlomak iz Kur’ana i shvatim njegovo značenje. Za mene je to najveća sreća koju čovjek moze dozivjeti - ona sreća koju dozivim nakon učenja i čitanja Kur’ana, njegovih objašnjenja, pravila i čuda.
Priča
Ovo je priča o veoma kratkom, ali veoma čudesnom odlomku iz Kur’ana. Jednom sam se vraćao s putovanja i vozač koji me je vozio u svoje auto je bio stavio vrlo lijepu sliku na kojoj je bio napisan ovaj ajet: Ja Sin. Tako mi Kur’ana mudrog يس والقرآن الحكي (ja sin. wel-qur’anil hakim) a ispod ovog ajeta bila je napisana cijela sura Jasin vrlo lijepom kaligrafijom. Ovaj sveti tekst me je privukao i mnogo me zainteresovao. Osjećao sam da sam se koncentrisao na razumijevanje njegovog značenja. Osim toga, osjećao sam da je Allah Svemogući rasporedio riječi ovog ajeta na tako divan i čudesan način. Tako me razmišljanje o tome i gledanje u tu sliku drzalo cijelo vrijeme putovanja.
Kad sam se vratio kući još uvijek sam mislio o riječima koje su me opčinile: Ja Sin. Tako mi Kur’ana mudrog, i prvo što sam učinio bilo je da napišem ove riječi kako bih ih posmatrao i razmišljao o njihovom značenju. Potom me obuzeo jak osjećaj koji mi je govorio da ove riječi sadrze divnu vezu s onim o čemu govore, tj. o mudrosti Kur’ana i pošto su ove riječi govorile o Kur’anu, onda je morala postajati veza između ovih riječi i Kur’ana. Od tog trenutka je počelo moje proučavanje ovog kur’anskog teksta i to brojanjem riječi i slova.
Iako je to bio tezak posao moja volja i odlučnost da otkrijem čudo ovog teksta su me vodili naprijed, da ustrajem i da nastavim. Vidite! Pred nama su samo četiri riječi i u svakoj od njih određen broj slova: Dva slova za "Ja Sin", jedno za "tako mi" (ar. "we" و), šest slova za "Kur’an", šest slova za "mudri":
يس و القرآن الحكيم
6 6 1 2
Značenja
Istrazivanja koja sam vršio o matematičkim čudima u Kur’anu naučila su me mnogim stvarima. Naučila su me da je ovaj tekst u vezi sa značenjem njegovih riječi samo zato što je Kur’an strukturiran na tako savršeno organizovanom sistemu. To je zaista ono do čega sam došao.
Kao što znamo sura Jasin je srce Kur’ana i to je ono što je naš dragi Poslanik, sallalahu alejhi we sellem, najistinoljubiviji od svih ljudi rekao. Isto tako znamo da je ova sura jedna od posebnih sura u Kur’anu, jedna od onih koje počinju pojedinačnim slovima, a to još uvijek predstavlja tajnu koju niko od komenatatora Kur’ana ili istrazivača nije shvatio i uspio objasniti. Uprkos tome, nadamo se da će Allah, subhanehu we te’ala, jednog dana blagosloviti nekog od Svojih robova i dati mu sposobnost da dokuči njihovo značenje.
Ovaj tekst sam napisao tako što sam ispod svake riječi stavio odgovarajući broj (koji predstavlja broj slova u riječi), da bih mogao shvatiti njegov sistem i njegovu povezanost sa značenjem, tj. mudrošću Kur’ana.
Mislio sam da bi bilo dobro kad bih mogao pronaći matematičku vezu između to dvoje, konkretan dokaz o tome da ova knjiga nije proizvoljno napisana. To bi bio izazov za čovječanstvo koje je nemoćno da sastavi tako organizovan tekst u kojem bi slova, riječi i ajeti bili ustrojeni po čudesnoj harmoniji.
Napisao sam: Ja Sin. Tako mi Kur’ana mudrog.
يس و القرآن الحكيم
6 6 1 2
Na ovoj lijepoj slici imamo dvije linije: jednu od riječi i drugu od brojeva gdje svaki broj izrazava slova svake riječi. Kad kazemo: Ja Sin. Tako mi Kur’ana mudrog - očigledno shvatamo da je to Bozija zakletva o tome da je Njegova knjiga puna mudrosti. S druge strane kad pročitamo odgovarajući broj 6612 koji izrazava način na koji su riječi teksta poredane: Ja Sin. Tako mi Kur’ana mudrog.
يس و القرآن الحكيم
6 6 1 2
broj 6612 je tako tačan da stvarno predstavlja broj slova ovog ajeta, ako se poredaju onako kako su napisana u Kur’anu.
Ako saberemo brojeve 2+1+6+6= 15, to nam ništa ne govori i tu nema ničeg neobičnog. Međutim, ako brojeve poredamo horizontalno, dobivamo broj 6612. Stoga mozemo razumjeti da je cjelokupna tajna u rasporedu riječi i brojeva.
Pitanje koje me je zbunjivalo
Uprkos ovome, i dalje je bilo jedno pitanje na koje mjesecima nisam znao odgovoriti:"U kakvoj su vezi Kur’an i broj 6612??"
Zato sam poslije vrlo dugog razmišljanja počeo sam izučavati ovaj broj i analizirati ga. Super! Naišao sam na iznenađenje; ovaj broj (6612) koji predstavlja slova teksta koji govori o mudrosti Kur’ana u vezi je s brojem sura u Kur’anu 114!!! Evo detalja o tome…
Broj 6612 dobije se kad pomnozimo broj 114 s brojem 58!!!
Znači da je broj koji predstavlja ovaj tekst djeljiv s brojem 114 (brojem sura u Kur’anu), ali šta je s brojem 58? Ima li ovaj broj kakve veze s Kur’anom?
I tim pitanjem sam se bavio veoma dugo i tragao sam za riječima u Kur’anu i pokušavao saznati koliko puta su spomenute u Kur’anu. Opet sam se našao u čudu: riječ KUR’AN je u Allahovoj, subhanehu we te’ala, knjizi spomenuta 58 puta. Prema tome prethodnu jednačinu čitamo ovako:
Broj koji predstavlja slova teksta jednak je broju sura u Kur’anu pomnozenom s brojem koliko je puta spomenuta riječ "Kur’an".
Slavljen neka je Allah, Mudri, Svemogući! Sad mi recite, da li mislite da su ovi brojevi poredani tako slučajno? Ili ih je Allah, subhanehu we te’ala, s velikim znanjem i mudrošću raspordio na ovaj savršeni način?!
Srce Kur’ana
Tokom moje potrage uvijek sam mislio duboko ubijeđen da se čuda i čudesnost ovih ajeta (kao i svih drugih kur’anskih ajeta) nikad neće završiti. Uvijek sam mislio na Poslanikovu a.s. izjavu: Sura Jasin je srce Kur’ana. Ja rekoh: "Mozemo li pronaći vezu između izraza "srce Kur’ana" i broja koji imamo?
Imamo broj 6612, ali šta će se dogoditi ako ga preokrenemo? Znamo da je riječ "srce" (قلب=kalb) na arapskom izvedena od riječi "prevrnuti"(تقلّب=tekalleb). Stoga mozemo pronaći i značenje u preokrenutom broju, tj. 2166. Da li je ovaj broj i u kakvoj vezi s Kur’anom Časnim?
Ovo me je podstaklo da ulozim još više vremena i snage kako bih pronašao odgovor. Ubrzo sam došao do neočekivanog rezultata! Shvatio sam i da je taj preokrenuti broj djeljiv s brojem 114 (2166=19 x 114)!
Vidite! Kakvo čudo - ajet koji govori o mudrosti Kur’ana predstavlja broj koji je djeljiv s brojem 114 bez obzira kako ga čitate.
Sad, šta je s brojem 19, šta on znači? Znamo da u Kur’anu svaki pojedinačni broj ima neko značenje!
Još jednom sam krenuo s istragom kako bih pronašao rješenje. Poslije nekoliko dana otkrio sam da je sura Jasin 19. sura po redu koja počinje pojedinačnim slovima! Tako je razjašnjeno i značenje druge jednačine.
Sad mozemo reći
Broj koji odgovara slovima ajeta: Ja Sin. Tako mi Kur’ana mudrog - jednak je broju kur’anskih sura pomnozenom brojem koliko je puta spomenuta riječ "Kur’an" u Kur’anu, a ako samo preokrenemo prvi broj, onda je on jednak broju kur’anskih sura pomnozenom rednim brojem sure Jasin koji ona zauzima u redoslijedu sura koje počinju pojedinačnim slovima, tj. "Jasin" predstavlja srce Kur’ana.
Imajući u vidu ovu brojčanu stvarnost koju niko ne moze poreći, vjernik treba da se pogne s poniznošću pred veličinom ove Bozije Knjige. Što se tiče nevjernika, trebalo bi da ih posavjetujemo da ponovo razmisle o poricanju čuda ove knjige i da ponovo postave ovo pitanje: Je li sve ovo slučajnost? Ili je Allah, subhanehu we te’ala, rasporedio riječi u savršenom sistemu kako bi one bile jako svjedočanstvo o istinitosti Njegove knjige i Njegovog Poslanika, sallalahu alejhi we sellem? To je razlog zašto se u sljedećem ajetu kaze da je Allahov miljenik, sallalahu alejhi we sellem, zaista Poslanik i da je on na pravom putu svog Gospodara.
Poslušajte te ajete: Ja Sin. Tako mi Kur’ana mudrog. ti si, uistinu, poslanik, na Pravome putu, po objavi Silnoga i Samilosnoga.
Napomene
Izbrojali smo slova onako kako su napisana, ne kako se čitaju i to je tačna procedura u svakom našem istrazivanju matematičkih čuda.
Veznik "i", tj. "tako mi" (na arapskom „we" = و) posmatran je kao jedna, zasebna riječ, to je razlog zašto smo brojali —- kao jednu riječ iako se radi o vezniku i riječi zakletve u ovom ajetu.
A što se tiče rasporeda slova po decimalnom sistemu, to je učinjeno na matematičkoj osovi koja se zove "decimalni niz", gdje se svaki dio niza mnozi deset puta.
Riječ "Al-Kur’an" je spomenuta 49 puta, a riječ "Kur’an" 9 puta; sve zajedno 58 puta. Međutim riječi "Kur’an" i "njegov Kur’an" nisu računate jer smo se bavili načinom na koji su riječi napisane (riječi smo uzimali bez njihovih članova ili pridjeva).
Specifičnih sura koje počinju pojedinačnim slovima ima oko 29, a sura Jasin je 19. od njih.

Nema komentara:

Objavi komentar